ברק סרי על מועמדותו לרה"ע אשדוד: "חובת ההוכחה עלי"

אסתי פלד No Comments on ברק סרי על מועמדותו לרה"ע אשדוד: "חובת ההוכחה עלי"

ברק סרי, שהודיע על התמודדותו לראשות העיר אשדוד, בשיחה עם 'קול חי': "המבחן שלי הוא להביא את התמיכה של הציבור הכללי ורק לאחר מכן אני מאמין שאזכה לתמיכת של ציבורים אחרים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יועץ התקשורת ברק סרי, לשעבר יועצו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, שהודיע היום (רביעי) על התמודדותו לראשות העיר אשדוד בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בחודש אוקטובר השנה, שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

"יצאתי לדרך בלי שום הבטחה ותמיכה מאף אחד", הבהיר סרי במענה לשאלה האם יזכה לתמיכת המפלגות החרדיות. "אני צריך להביא את הציבור הכללי. זו עיר מאוד יפה עם אוכלוסייה מגוונת מאוד. אצטרך לפנות ולהביא קהל משל עצמי. הודעתי היום על ההתמודדות. הקמפיין יפתח בעוד חודש. אני אבחן על פי אחוזי התמיכה בציבור הכללי. אם אצליח שם אני מניח שאקבל תמיכה משאר הקבוצות. לא חוגג על תמיכה של אף אחד. עלי להוכיח את עצמי".

על ראש העיר הנוכחי אמר סרי: "לא לחינם המחוקק האמריקאי קבע שנשיא אמריקאי מוגבל לשתי קדנציות. לסרי איש טוב, חיובי, שתרם הרבה. אני מתייחס אליו בכבוד. הוא מסיים קדנציה שלישית. מה שלא עשית בשלוש קדנציות לא תעשה ברביעית. העייפות ניכרת וכשראש העיר עייף העיר מדשדשת. יש המון אתגרים בעיר".

על מועמדותו: "אני מביא שני ערכים בהם יש לי עדיפות: היכרות רבת שנים עם המערכת הממשלתית וזה שאני מחובר לתקשורת ויכול לשווק את העיר הזו, החמישית בגודלה שלא שומעים עליה הרבה. להביא לכאן יזמים וחברות. לספר את הסיפור של העיר הזו. יש לי גם את היכולת לחבר בין אוכלוסיות".

עוד אמר סרי: "יש לי חיים מאוד נוחים ואני עוזב הכל בשביל עיר שאהובה עלי ושאני חושב שאני יכול לעזור ולקדם אותה. ההתלבטות הייתה קשה".



0 תגובות